

Kaukolämmön Ykkösenä asiakas
8.6.2017 @ 08:45–13:00
Kaukolämmön Ykkösenä asiakas on vuotuinen myyntihenkilöstön, teknisen asiakastuen sekä asiakaspalvelu- ja toimistohenkilöstön päätapahtuma.
Tänä päivänä asiakaslähtöisyys ja toimiminen yhteistyössä asiakkaiden kanssa korostuu – asiakas on ykkönen. Miten asiakkaat sitten voidaan ottaa mukaan tuotteiden, palveluiden ja oman toiminnan kehittämiseen? Mitä uusia tuotteita ja ratkaisuja on kehitetty? Näistä kuulemme esimerkkejä ensimmäisen päivän aamussa.
Iltapäivässä puolestaan tarjoamme sinulle mahdollisuuden valita juuri sinua kiinnostava osio. Tarjolla on ajankohtaisia teemoja teknisen asiakastuen näkökulmasta sekä kaukolämpötietoa asiakaspalvelulle.
Päivät ovat uuden oppimisen lisäksi myös oiva mahdollisuus tutustumiseen, keskusteluun ja ongelmanratkaisuun. Ensimmäisen päivän lopussa jakaudumme pienryhmiin, jossa jokainen pääsee syventymään ja vaihtamaan kokemuksia kollegoiden kanssa itseään erityisesti kiinnostavista aiheista. Katso päivien ohjelmasta ryhmien aiheet ja kerro ilmoittautuessasi, mihin ryhmään haluat osallistua.
Toiseen päivään olemme koonneet useita ajankohtaisia teemoja. Aamun aloittaa mentalisti Jose Ahonen, joka opastaa meidät eleiden ja ilmeiden tulkintaan. Lisäksi kuulemme ja keskustelemme asiakaspalvelusta sosiaalisessa mediassa, energiamääräyksistä, energiatehokkuuteen liittyvistä teemoista ja Reilu kaukolämpö –laatumerkistä. Lopuksi saamme kuulla vielä kokemuksia Celsius –yhteistyöhankkeesta ja mitä oppeja Ruotsista voitaisiin ottaa käytäntöön.
Tervetuloa keskustelemaan, verkostoitumaan ja jakamaan kokemuksia kollegoiden kanssa!